Άρθρα & Νέα
Απρίλιος 2010

Οι «αριθμοί» του e-learning

Αξιοποιώντας τη λιτή εκφραστικότητα των αριθμών θα επιχειρείται - ξεκινώντας με το παρόν τεύχος και σε τακτά διαστήματα - η συνοπτική παρουσίαση βασικών μεγεθών του συστήματος της τηλεκπαίδευσης.
Έχοντας ως σημείο εκκίνησης τον 3ο κύκλο προσφοράς μαθημάτων, (Οκτώβριος 2009 έως Φεβρουάριος 2010), παραθέτουμε τα ακόλουθα βασικά μεγέθη:

  • Σύνολο Εγγραφών σε μαθήματα: 571

Ποσοστά ολοκλήρωσης παρακολούθησης:

  • Ολοκλήρωσαν: 54%
  • Ολοκλήρωσαν Ανεπιτυχώς: 1%
  • Δεν Ολοκλήρωσαν: 12%
  • Δεν Συμμετείχαν: 33%

Ποσοστό συμπλήρωσης ερωτηματολογίων:

  • Ποσοστό 52% των εκπαιδευομένων, που ολοκλήρωσαν την παρακολούθηση, συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης των μαθημάτων με σημαντικές παρατηρήσεις για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσα από το σύστημα τηλεκπαίδευσης.
     

Συμπεράσματα:
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, διαπιστώνεται:

  • ισχυρό ενδιαφέρον για την εκπαίδευση που παρέχεται μέσα από το σύστημα Τηλεκπαίδευσης,
  • υψηλός βαθμός συνέπειας στην  παρακολούθηση και ολοκλήρωση των μαθημάτων καθώς και
  • ικανοποιητικός, σχετικά, βαθμός αξιοποίησης των «αναδραστικών» εργαλείων του συστήματος, όπως αυτός εκφράζεται με τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων αξιολόγησης.

Τα παραπάνω μεγέθη αποτυπώνονται και στα ακόλουθα δύο (2) σχεδιαγράμματα:


Φωτογραφικό υλικό