Οι «αριθμοί» του e-learning
Αξιοποιώντας τη λιτή εκφραστικότητα των αριθμών θα επιχειρείται - ξεκινώντας με το παρόν τεύχος και σε τακτά διαστήματα - η συνοπτική παρουσίαση βασικών μεγεθών του συστήματος της τηλεκπαίδευσης.
Έχοντας ως σημείο εκκίνησης τον 3ο κύκλο προσφοράς μαθημάτων, (Οκτώβριος 2009 έως Φεβρουάριος 2010), παραθέτουμε τα ακόλουθα βασικά μεγέθη:
- Σύνολο Εγγραφών σε μαθήματα: 571
Ποσοστά ολοκλήρωσης παρακολούθησης:
- Ολοκλήρωσαν: 54%
- Ολοκλήρωσαν Ανεπιτυχώς: 1%
- Δεν Ολοκλήρωσαν: 12%
- Δεν Συμμετείχαν: 33%
Ποσοστό συμπλήρωσης ερωτηματολογίων:
- Ποσοστό 52% των εκπαιδευομένων, που ολοκλήρωσαν την παρακολούθηση, συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης των μαθημάτων με σημαντικές παρατηρήσεις για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσα από το σύστημα τηλεκπαίδευσης.
Συμπεράσματα:
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, διαπιστώνεται:
- ισχυρό ενδιαφέρον για την εκπαίδευση που παρέχεται μέσα από το σύστημα Τηλεκπαίδευσης,
- υψηλός βαθμός συνέπειας στην παρακολούθηση και ολοκλήρωση των μαθημάτων καθώς και
- ικανοποιητικός, σχετικά, βαθμός αξιοποίησης των «αναδραστικών» εργαλείων του συστήματος, όπως αυτός εκφράζεται με τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων αξιολόγησης.
Τα παραπάνω μεγέθη αποτυπώνονται και στα ακόλουθα δύο (2) σχεδιαγράμματα:
Φωτογραφικό υλικό