Άρθρα & Νέα
Οκτώβριος 2012

Οι «αριθμοί» του e-learning - 7ος κύκλος

Με την ολοκλήρωση του 7ου κύκλου παροχής μαθημάτων μέσα από την πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της ΜΟΔ, σας παρουσιάζουμε ορισμένα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία και τα αντίστοιχα συμπεράσματα:

Σύνολο Εγγραφών σε μαθήματα: 497

Τα ποσοτικά δεδομένα ανά Άξονα Μαθημάτων είναι τα ακόλουθα:

Άξονας μαθημάτων Τεχνικών Δεξιοτήτων

  • Εγγραφές Σύνολο: 230
  • Ολοκλήρωσε: 36%
  • Δεν ολοκλήρωσε: 12%
  • Δεν συμμετείχαν: 52 %

Άξονας μαθημάτων Προσωπικών Δεξιοτήτων

  • Εγγραφές: 70
  • Ολοκλήρωσε: 31%
  • Δεν ολοκλήρωσε: 19%
  • Δεν συμμετείχαν:  50%

 Άξονας μαθημάτων ξένων Γλωσσών

Νέες Εγγραφές: 94

Συνεχίζεται η περίοδος παρακολούθησης.

 Άξονας μαθημάτων Πληροφορικής

  • Εγγραφές: 103
  • Ολοκλήρωσε: 28%
  • Δεν ολοκλήρωσε: 18%
  • Δεν συμμετείχαν:  54%

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν εκπαιδεύσεις - παρουσιάσεις μέσα από το σύστημα εξ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης της ΜΟΔ (CENTRA) με αντικείμενο:

  •  Εικονικές τάξεις με θέμα ‘’Κεντρικός Λογαριασμός – αλλαγές στο ΟΠΣ – ΕΣΠΑ’’, για τα στελέχη των Μονάδων Β και των γραφείων ΟΠΣ

Συμπεράσματα:

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, διαπιστώνεται ότι:

* Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση των νέων μαθημάτων σε θέματα ΕΣΠΑ και Τεχνικών Γνώσεων.

* O βαθμός επιτυχούς Ολοκλήρωσης στην παρακολούθηση και ολοκλήρωση των μαθημάτων είναι αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο κύκλο μαθημάτων.

* Επίσης, έχει αυξηθεί το ποσοστό των εκπαιδευομένων που ενώ δηλώνουν συμμετοχή τελικά δεν συμμετέχουν στην παρακολούθηση σε σχέση με προηγούμενους κύκλους.   

* Συνεχίζει να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για νέες  μορφές παρουσίασης μαθημάτων, όπως η καταγραφή και αναπαραγωγή μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων παραδοσιακής εκπαίδευσης σε τάξη και ή εξ αποστάσεως μαθημάτων εικονικής τάξης μέσα από το περιβάλλον την πλατφόρμας «Centra», όταν αυτά αφορούν επίκαιρα-φλέγοντα ζητήματα της διαχείρισης του ΕΣΠΑ.

Με βάση τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία ο ΤΥΔΑΑΔ σκοπεύει να εξετάσει την τάση αύξησης των ποσοστών ολοκλήρωσης, με την παράλληλη τάση αύξησης των ποσοστών μη συμμετοχής, με σκοπό την βελτίωση των ποσοστών επιτυχούς ολοκλήρωσης των εγγεγραμμένων χρηστών (αναζήτηση κινήτρων, επικαιροποίηση διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών του κοινού στόχου, ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών προσφορών κ.τ.λ.).

Κ. Τσάγκας, στέλεχος ΤΥΔΑΑΔ ΜΟΔ α.ε.

Γραφική και στατιστική απεικόνιση:

Τα δεδομένα παρακολούθησης των μαθημάτων για κάθε άξονα μαθημάτων απεικονίζονται στα συνημμένα διαγράμματα. 

 


Φωτογραφικό υλικό