Έρευνα εκπαιδευτικών αναγκών από τον ΤΥΔΑΑΔ
Κατά το διάστημα 24 Οκτωβρίου έως 16 Νοεμβρίου 2012 ο ΤΥΔΑΑΔ διενήργησε έρευνα για την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών των Ειδικών Υπηρεσιών του ΕΣΠΑ, του ΕΣΣΑΑ και του ΕΣΑΛ και της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΜΟΔ. Στην έρευνα συμμετείχαν 252 εργαζόμενοι.
Με βάση την επεξεργασία των απαντήσεων των συμμετεχόντων στην έρευνα ενδεικτικά τα μαθήματα τα οποία επιλέγονται συχνότερα από τους συμμετέχοντες είναι, ανά Θεματικό Άξονα, τα εξής:
Α. Θεματικός Άξονας «Τεχνικές Γνώσεις» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
Μάθημα
|
Πλήθος προτιμήσεων
|
% επί των συμμετεχόντων
|
Προγραμματική περίοδος 2014 - 2020
|
143
|
56,75%
|
Δημόσιες συμβάσεις
|
104
|
41,27%
|
Θεσμικό πλαίσιο προμηθειών και υπηρεσιών
|
100
|
39,68%
|
Μελέτες κόστους-οφέλους
|
82
|
32,54%
|
Διαδικασίες κλεισίματος έργων τη Νέα Προγραμματική Περίοδο
|
81
|
32,14%
|
Β. Θεματικός Άξονας: «Επιχειρησιακές Δεξιότητες» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
Μάθημα
|
Πλήθος προτιμήσεων
|
% επί των συμμετεχόντων (*)
|
Διοίκηση Έργου (Project Management)
|
97
|
38,49%
|
Διαχείριση Κρίσεων
|
94
|
37,30%
|
Διαχείριση Συγκρούσεων
|
93
|
36,90%
|
Στρατηγικός Σχεδιασμός - Θέσπιση στόχων και παρακολούθησή τους, Προγραμματισμός-Planning
|
87
|
34,52%
|
Διαπραγματεύσεις
|
81
|
32,14%
|
Γ. Θεματικός Άξονας: «Ξένες Γλώσσες» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
Μάθημα
|
Πλήθος προτιμήσεων
|
% επί των συμμετεχόντων (*)
|
Ιταλικά
|
73
|
28,97%
|
Αγγλικά
|
72
|
28,57%
|
Ισπανικά
|
70
|
27,78%
|
Γαλλικά
|
67
|
26,59%
|
Γερμανικά
|
52
|
20,63%
|
Δ. Θεματικός Άξονας: «Δεξιότητες Η/Υ» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
Μάθημα
|
Πλήθος προτιμήσεων
|
% επί των συμμετεχόντων (*)
|
Access 2003
|
82
|
32,54%
|
BI Business Intelligence
|
54
|
21,43%
|
Photoshop 7.0
|
52
|
20,63%
|
Microsoft Project 2003
|
51
|
20,24%
|
Power Point 2003
|
43
|
17,06%
|
Excel 2003
|
43
|
17,06%
|
Συμπληρωματικά με το ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε, αυτή την περίοδο, βρίσκεται σε εξέλιξη η διενέργεια συναντήσεων των στελεχών του ΤΥΔΑΑΔ με τους Προϊσταμένους των Ε.Υ., των Μον. Δ’ και τους Υπεύθυνους Εκπαίδευσης από την Προϊσταμένη και τα στελέχη ΤΥΔΑΑΔ, με σκοπό την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ηλεκτρονικής έρευνας εκπαιδευτικών αναγκών και την ευρύτερη διερεύνηση ζητημάτων εκπαίδευσης που απασχολούν τις Ε.Υ. και τους δικαιούχους τους όσον αφορά την παραδοσιακή εκπαίδευση και την τηλεκπαίδευση.
Τα δεδομένα των ενεργειών θα αξιοποιηθούν στον ορθολογικό σχεδιασμό της παρεχόμενης εκπαίδευσης για το έτος 2013 και θα συμβάλλουν στην υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων εστιασμένων στις ανάγκες ως διαμορφώνονται σε αυτήν την φάση διαχείρισης. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στα στελέχη του ΤΥΔΑΑΔ Δόμνα Οικονομίδου και Βούλα Τζωρτζοπούλου.
Δόμνα Οικονομίδου, στέλεχος Τομέα Υπηρεσιών Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, ΜΟΔ α.ε.