Άρθρα & Νέα
Μάρτιος 2013

Έρευνα εκπαιδευτικών αναγκών από τον ΤΥΔΑΑΔ

 Κατά το διάστημα 24 Οκτωβρίου έως 16 Νοεμβρίου 2012 ο ΤΥΔΑΑΔ διενήργησε έρευνα για την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών των Ειδικών Υπηρεσιών του ΕΣΠΑ, του ΕΣΣΑΑ και του ΕΣΑΛ και της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΜΟΔ. Στην έρευνα συμμετείχαν 252 εργαζόμενοι. 

Με βάση την επεξεργασία των απαντήσεων των συμμετεχόντων στην έρευνα ενδεικτικά τα μαθήματα τα οποία επιλέγονται συχνότερα από τους συμμετέχοντες είναι, ανά Θεματικό Άξονα,  τα εξής:
 
Α. Θεματικός Άξονας «Τεχνικές Γνώσεις» -  Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
 

Μάθημα

Πλήθος προτιμήσεων

% επί των συμμετεχόντων

Προγραμματική περίοδος 2014 - 2020

143

56,75%

Δημόσιες συμβάσεις

104

41,27%

Θεσμικό πλαίσιο προμηθειών και υπηρεσιών

100

39,68%

Μελέτες κόστους-οφέλους

82

32,54%

Διαδικασίες κλεισίματος έργων τη Νέα Προγραμματική Περίοδο

81

32,14%

 
Β. Θεματικός Άξονας: «Επιχειρησιακές Δεξιότητες» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
 

Μάθημα

Πλήθος προτιμήσεων

% επί των συμμετεχόντων (*)

Διοίκηση Έργου (Project Management)

97

38,49%

Διαχείριση Κρίσεων

94

37,30%

Διαχείριση Συγκρούσεων

93

36,90%

Στρατηγικός Σχεδιασμός - Θέσπιση στόχων και παρακολούθησή τους, Προγραμματισμός-Planning

87

34,52%

Διαπραγματεύσεις

81

32,14%

 
Γ. Θεματικός Άξονας: «Ξένες Γλώσσες» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
 

Μάθημα

Πλήθος προτιμήσεων

% επί των συμμετεχόντων (*)

Ιταλικά

73

28,97%

Αγγλικά

72

28,57%

Ισπανικά

70

27,78%

Γαλλικά

67

26,59%

Γερμανικά

52

20,63%

 
Δ. Θεματικός Άξονας: «Δεξιότητες Η/Υ» - Συχνότητα προτεινόμενων μαθημάτων:
 

Μάθημα

Πλήθος προτιμήσεων

% επί των συμμετεχόντων (*)

Access 2003

82

32,54%

BI Business Intelligence

54

21,43%

Photoshop 7.0

52

20,63%

Microsoft Project 2003

51

20,24%

Power Point 2003

43

17,06%

Excel 2003

43

17,06%

 
Συμπληρωματικά με το ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε, αυτή την περίοδο, βρίσκεται σε εξέλιξη η διενέργεια συναντήσεων των στελεχών  του ΤΥΔΑΑΔ με τους Προϊσταμένους των Ε.Υ., των  Μον. Δ’ και τους Υπεύθυνους Εκπαίδευσης από την Προϊσταμένη και τα στελέχη ΤΥΔΑΑΔ, με σκοπό την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ηλεκτρονικής έρευνας εκπαιδευτικών αναγκών και την ευρύτερη διερεύνηση ζητημάτων εκπαίδευσης που απασχολούν τις Ε.Υ. και τους δικαιούχους τους όσον αφορά την παραδοσιακή εκπαίδευση και την τηλεκπαίδευση.
 
Τα δεδομένα των ενεργειών θα αξιοποιηθούν στον ορθολογικό σχεδιασμό της παρεχόμενης εκπαίδευσης για το έτος 2013 και θα συμβάλλουν στην υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων εστιασμένων στις ανάγκες ως διαμορφώνονται σε αυτήν την φάση διαχείρισης. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στα στελέχη του ΤΥΔΑΑΔ Δόμνα Οικονομίδου και Βούλα Τζωρτζοπούλου.
 
Δόμνα Οικονομίδου, στέλεχος Τομέα Υπηρεσιών Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, ΜΟΔ α.ε.