Άρθρα & Νέα
Οκτώβριος 2013

Οι «αριθμοί» του e-learning_8ος κύκλος

Με την ολοκλήρωση του 8ου κύκλου παροχής μαθημάτων μέσα από την πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της ΜΟΔ, σας παρουσιάζουμε ορισμένα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία και τα αντίστοιχα συμπεράσματα:

Σύνολο Εγγραφών σε μαθήματα: 498

Τα ποσοτικά δεδομένα ανά Άξονα Μαθημάτων είναι τα ακόλουθα:

* Άξονας μαθημάτων Τεχνικών Δεξιοτήτων

Εγγραφές Σύνολο: 179

Ολοκλήρωσε: 53%

Δεν ολοκλήρωσε/Ολοκλήρωσε Ανεπιτυχώς: 8%

Δεν συμμετείχαν 39 %

 

* Άξονας μαθημάτων Προσωπικών Δεξιοτήτων

Εγγραφές: 118

Ολοκλήρωσε: 40%

Δεν ολοκλήρωσε/Ολοκλήρωσε Ανεπιτυχώς: 18%

Δεν συμμετείχαν: 42%

 

* Άξονας μαθημάτων ξένων Γλωσσών

Νέες Εγγραφές: 91

Συνεχίζεται η περίοδος παρακολούθησης.

 

* Άξονας μαθημάτων Πληροφορικής

Εγγραφές: 110

Ολοκλήρωσε: 7%

Δεν ολοκλήρωσε/Ολοκλήρωσε Ανεπιτυχώς: 45%

Δεν συμμετείχαν:  48%

Επίσης, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση μέσα από το σύστημα εξ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης της ΜΟΔ (CENTRA) με αντικείμενο:

«Παρουσίαση και τεχνικός έλεγχος της νέας Πλατφόρμας (νέα έκδοση Centra) εξ Αποστάσεως Σύγχρονης εκπαίδευσης της ΜΟΔ», με τις ΕΔΑ των Περιφερειών.

Συμπεράσματα:

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, διαπιστώνεται ότι:

Συνεχίζει να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για νέες  μορφές παρουσίασης μαθημάτων, όπως αυτά που αξιοποιούν την καταγραφή και αναπαραγωγή μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων παραδοσιακής εκπαίδευσης σε τάξη και εικονικής τάξης μέσα από το περιβάλλον την πλατφόρμας «Centra», όταν αυτά αφορούν επίκαιρα ζητήματα της διαχείρισης του ΕΣΠΑ καθώς και της νέας Προγραμματικής Περιόδου ΣΕΣ 2014-2020.

Ο ΤΥΔΑΑΔ θα διερευνήσει και μέσω ερωτηματολογίου το χαμηλό ποσοστό επιτυχούς ολοκλήρωσης στα μαθήματα Πληροφορικής με σκοπό την διερεύνηση τρόπων για την βελτίωση των ποσοστών παρακολούθησης και επιτυχούς ολοκλήρωσης. 

Με βάση τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία ο ΤΥΔΑΑΔ, με σκοπό την βελτίωση των ποσοστών συμμετοχής, αλλά και επιτυχούς ολοκλήρωσης των εγγεγραμμένων χρηστών, στοχεύει στην ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών προσφορών για την κάλυψη και την νέας Προγραμματικής Περιόδου.

Κ Τσάγκας, στέλεχος ΤΥΔΑΑΔ

Γραφική και στατιστική απεικόνιση:

Τα δεδομένα παρακολούθησης των μαθημάτων για κάθε άξονα μαθημάτων απεικονίζονται στα συνημμένα διαγράμματα. 

 

 

 


Φωτογραφικό υλικό