Άρθρα & Νέα
Μάιος 2018

Η Τηλεκπαίδευση της ΜΟΔ με τη ματιά των Δήμων Ι

Το σύστημα σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ, είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δημοσίου και ειδικότερα των Δήμων όπου το προσωπικό υστερεί σε εμπειρία και τεχνογνωσία σε ειδικά θέματα και ειδικότερα ως Δικαιούχος ΕΣΠΑ 2014-2020.

Το σύστημα ασύγχρονης εκπαίδευσης είναι πολύ πρακτικό και λύνει διάφορα προβλήματα εκπαίδευσης των ενδιαφερόμενων, αφού δεν απαιτεί συγκεκριμένο προγραμματισμό, είναι ευέλικτο και προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε προσωπικό πρόγραμμα. Σου δίνει δυνατότητα να συμμετέχεις χωρίς περιορισμό τόπου και χρόνου.


Η "ασύγχρονη τηλεκπαίδευση" περιέχει Μαθήματα Τεχνικών Θεμάτων ΕΣΠΑ και Μαθήματα Διοικητικών Δεξιοτήτων.

Σχετικά με τα μαθήματα Τεχνικών Θεμάτων ΕΣΠΑ, είναι εξειδικευμένα και αφορούν κυρίως στην υποβολή προτάσεων σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Τα θέματα που αναλύονται είναι μια καλή αρχική πληροφόρηση και δίνει συχνά λύσεις στους Δικαιούχους σε απλά και βασικά θέματα. Παρουσιάζει την διαδικασία με δομημένα βήματα και με αναφορές στο νομοθετικό πλαίσιο. Γίνεται κατανοητή η αναγκαιότητα πληρότητας των υποβαλλόμενων προτάσεων και αποκτούνται ειδικές γνώσεις σχετικά με τα τεχνικά θέματα ΕΣΠΑ.Μετά την παρακολούθηση των ασύχρονων και σύγχρονων μαθημάτων, λύνονται πολλές απορίες σχετικά με την σύνταξη και υποβολή προτάσεων για ένταξη σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.

Επιπλέον, τα Μαθήματα των Διοικητικών Δεξιοτήτων, ενώ είναι στην Αγγλική γλώσσα, είναι εξαιρετικά κατανοητά και εύχρηστα με αποτέλεσμα να παρακολουθούνται ευχάριστα και χωρίς να απαιτείται για την κατανόησή τους άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας ή η φυσική παρουσία του εκπαιδευτή. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν από βασικές γνώσεις διοίκησης ως και εργαλεία και τεχνικές για λήψη σοβαρών αποφάσεων. Οι γνώσεις που απέκτησα, μου έδωσαν τη δυνατότητα να μπορώ να διαχειριστώ πολύ πιο εύκολα τις υπηρεσιακές καταστάσεις και τις διαπροσωπικές σχέσεις με συναδέλφους, πολίτες και την πολιτική ηγεσία.

Επειδή η ανάγκη εκπαίδευσης, σε ειδικά μαθήματα που αφορούν στην υλοποίηση και παρακολούθηση των ενταγμένων πράξεων, είναι μεγάλη, προτείνω να επεκταθούν τα μαθήματα και σε αυτόν τον τομέα.

Αικατερίνη Μανιατάκη

Δήμος Αλίμου
Αυτοτελές Τμήμα Σχεδιασμού